طرفداران و دوستداران دیجی محمدامین و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ

طرفداران و دوستداران دیجی محمدامین و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ

طرفداران و دوستداران دیجی محمدامین و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ

طرفداران و دوستداران دیجی محمدامین و دانلود موزیک ویدیو و آهنگ

آهنگ بیقرارم و دنیا دیگه مثل تو نداره و همه دنیام مال توست

برای دانلود آهنگ ها به صفحه زیر بروید و روی دکمه آبی رنگ که داخلش یک مثلث رو به پایین هست کلیک کنید و download را انتخاب بفرمایید.
http://www.box.net/shared/7gl77kdq8s
اگر مشکلی داشتید بازم به من بگید.خواهش می کنم پس از دانلود نظر خودتون رو بفرمایید.

خواهش می کنم در نظر سنجی سایت که در بالای صفحه سمت چپ پایین تبلیغات هست پس از دانلود آهنگ ها شرکت بفرمایید.

آهنگ بیقرارم و دنیا دیگه مثل تو نداره و همه دنیام مال توست از دیجی محمدامین با سبک و لحن جدید که با این آهنگاش واقعاً شاهکار کرده

این آهنگها خیلی قشنگه با اونکه فقط چند روز از انتشارش می گذره اما تو شهر و کشور غوغا کرده،از دست ندینش

دانلود آهنگ های بی قرارم و دنیا دیگه مثل تو نداره و همه دنیام مال توست از دیجی محمدامین با سبک و لحن جدید

بهترین آهنگهایی هست که تا حالا تو تموم عمرم شنیدم که اگه معنی شعرش رو بدونید اشک تو چشمتون جمع میشه

یکی از شعراش رو هم میذارم با نام بی قرارم تا بفهمید که راست میگم و الکی تبلیغ نمی کنم،اینم شعرش:

دوست دارم ای عشق من

کجایی که بی قرارم

دوست دارم ای عشق من

کجایی که بی قرارم

می خوام بگم دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

آه

اگه بمونی توی قلبم

بخدا برات می میرم

ای عشق من ای جون من

فقط بگو دوست دارم

بخدا از هردو دنیا دل می برم

اینم بقیه آهنگ های دیجی محمدامین

حتماً حالا متوجه شدید که آهنگش با این شعر بی همتا باید چقدر قشنگ باشد.تازه موسیقیش هم که توسط دیجی محمدامین ساخته شده عقل از سرتون می پره البته اگه عقل داشته باشیدشوخی کردمناراحت نشید فقط خواهش می کنم نظرتون رو در مورد این آهنگ بفرمایید تا بازهم از این خواننده عزیز اما گمنام آهنگ بذارم.

خواهش می کنم در نظر سنجی سایت که در بالای صفحه سمت چپ پایین تبلیغات هست پس از دانلود آهنگ ها شرکت بفرمایید.

نظرات 13 + ارسال نظر
sepideh پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

دانلود نمیشه !!!!!!

چطوری باید دانلود کنیم ؟؟؟؟

برای دانلود به صفحه زیر بروید و روی دکمه آبی رنگ که داخلش یک مثلث رو به پایین هست کلیک کنید و download را انتخاب بفرمایید.
http://www.box.net/shared/7gl77kdq8s
خواهش می کنم پس از دانلود نظر خودتون رو بگید.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

اصلاً فکر نمی کردم اینقدر قشنگ باشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

من از این دیجی خیلی خوشم اومده امیدوارم موفق و موئد باشی دیجی محمدامین جان

بشینا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:51 ب.ظ http://bashina.persianblog.ir

مرسی سری زده بودی . آهنگشم قشنگ بود .
مرسی از معرفیت
بازم سر بزن خوشحال میشم

از اینکه به ما سر زدی خیلی ممنونیم.
بخاطر نظر دادنت و برای خوشحال کردنت بازم بهت سر می زنم

سایه پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلا خوبی شاکرجان مرسی از اینکه به من سرزدی مرسی بابت آهنگ گوش دادم ولی راستش زیاد خوشم نیامد.
ولی برای شرو ع بد نیست البته برای این هنرمند وهنردوست جوان آرزوی موفقیت میکنم وامید وارم به هدفی که میخواد برسه

سلام
ازاینکه به من سر زدی و نظر واقعیت رو گفتی خیلی سپاسگزارم
امیدوارم شما هم همیشه موفق وموئد باشید و به آرزوهایتان برسید.

afshin, germany جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

نماد شیر و خورشید یکی از کهن‌ترین نمادهای ایرانیان است که در طول تاریخ بارها به عنوان نشانه رسمی ایرانیان مورد استفاده قرار گرفته است.

بررسی تاریخی به دست آمده از نقش‌برجسته‌های کهن نشان می‌دهد که ایرانیان کهن به آن اهمیتی خاص می‌دادند. شیر نماد شجاعت و خورشید مظهر روشنایی و علامت میترا (مهر) بود.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][لبخند]

حسرت پرواز جمعه 21 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام دوست من
ممنون که بهم سر زدی و منو قابل دونستی
همه ی آهنگا رو گوش کردم.هر سه شون خوب بود ولی بیقرارم قشنگتر بود
کیفیتشونو سعی کن بیشتر کنی یه کمی نا مفهم بودن به خصوص همه ی دنیام مال توست
در کل خوب بود از لحاظ ترانه هم بیقرارم قشنگتر بود.
بازم ممونو که قابل دونستی
موفق باشی...

ُفروزان شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://narenj33.persianblog.ir

سلللللللللام
ببین من عاشق آهنگم ولی کامبیوترم خرابه و نمی تونم که آهنگ گوش بدم
این آهنگارو که میگی یه جا دیگه گوش دادم خیلی ماهن همون که بیقراره و دنیا دیگه مثل تو نداره
حالا با لحن جدیدشو نشنیدم
ببین موفقیت شما آرزوی ماست
بازم به من سر بزن
سعی می کنم آقای رئیسو وادارکنم که سبیکرو درست کنند
بای

حسین یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.music-iran.blogsky.com

سلام امیدوارم که موفق باشی ای دی منو اد کن کارت دارم

سلام برادر
ممنون که ما رو از یاد نبردید
جالب بود
من آهنگها رو دانلود نکردم چون از اینها خوشم نمیاد
فقط سیاوش و دوست دارم
ولی مال شما هم خیلی خیلی خوبه چون برادرهای من هیچ
وقت از چیز زشت خوششون نمیاد
مثل خودم

خیلی ممنون
نظر لطفتونه
اشکالی نداره
به هرحال هرکسی نظری داره دیگه

آرش دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ http://kasbedaramad22.blogsky.com/

سلام
متاسفانه سرعت اینترنت من خیلی پایین هست و نمی تونم دانلود کنم.
به هر حال ممنون از اینکه بهم سر زدید

محمد مرادی پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.markcenter.blogsky.com

با سلام بنده نیز به وبلاگتان سری زدم خوب و پرمحتوا است
موفق و پیروز وسربلند باشید و جاوید در پناه خداوند متعال
اگر حاضر به تبادل لینک هستید ما را با عنوان
فروشگاه اینترنتی مارک سنتر (اولین فروشگاه وبلاگی مفید و ارزان در ایران) با آدرس www.markcenter.blogsky.com
لینک کرده
سپس شما هم قدم رنجه فرمائید و نام وبلاگ یا سایت و همچنین عنوان آنها را برایم بفرستید تا لینک کنم
با تشکر
مدیریت فروشگاه اینترنتی مارک سنتر یوحنا
مهندس مرادی

سلام آقای مرادی
حاضر به تبادل لینک هستم.
شما را لینک کردم لطف کنید شما هم مارو لینک کنید.
از لطف شما هم خیلی ممنون.شما هم موفق و پیروز باشید.

حامد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام

مایک گروه هستیم که هم کاررپ می کنیم وهم پاپ دوست

داریم کارساختن آهنگهامون وکلیپهامون روبه شمابدیم

لطفایه طوری بامن تماس بگیریدیاآدرسی بدیدبتونم باهاتون

تماس بگیرم(اگه قبول کنیدیک آلبوم روبرامون آهنگسازی کنید)

شماره: حامد09359907005

ایمل: hamed_wahidimehr@yahoo.com

لطفاحتماتماس بگیریدیاشماره بدیدمن تماس بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد